FANDOM

Zs-9

Widok ogólny

LOGO ZS

Logo Zespołu Szkół

Zespół Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem - szkoła ponadgimnazjalna kształcąca w różnych typach szkół: ogólnych i zawodowych.

HistoriaEdytuj

Zespół Szkół rozpoczął działalność jesienią 1994 roku po utworzeniu Liceum Ogólnokształcącego. Oprócz LO w jego skład weszła istniejąca już Zasadnicza Szkoła Odzieżowa. Lokalizacją nowej szkoły stał się przebudowany budynek Domu Handlowego. Pierwszym dyrektorem Zespołu Szkół został mgr Tadeusz Błażejczak. Aby dopełnić kształcenie w zawodzie odzieżowym, w 1999 powołano uzupełniające technikum odzieżowe, które w 2002 roku stało się także szkołą ponadgimnazjalną. Także w roku 1999 rozpoczęto budowę sali gimnastycznej. W 2000 roku dyrektorem placówki został mgr Stanisław Haduch. Kolejne lata sprawiły, iż Zespół Szkół wzbogacił się o nowe szkoły: w 2003 roku o liceum profilowane, a w 2005 o technikum budowlane. W październiku 2009 roku dokonano uroczystego otwarcia nowej sali gimnastycznej. Wiosną 2010 zdecydowano się na powołanie dwóch nowych szkół zawodowych: gastronomicznej i handlowej na potrzeby rekrutacji nowego roku szkolnego 2010/2011, które nie zostaną uruchomione z powodu małej ilości chętnych absolwentów gimnazjów.

Szkoły tworzące Zespół Szkół (od 1994)Edytuj

Fotografie Zespołu SzkółEdytuj

Szkoły w Jeżowem na przestrzeni lat

Podstawowe i Przedszkola
PrzedszkoleSzkoła Podstawowa nr 1Szkoła Podstawowa nr 2Szkoła Podstawowa nr 3

Gimnazja i Licea
GimnazjumLiceum OgólnokształcąceLiceum Profilowane
Technika
Technikum BudowlaneTechnikum OdzieżoweTechnikum Rolnicze
Zawodowe
Zasadnicza Szkoła GastronomicznaZasadnicza Szkoła HandlowaZasadnicza Szkoła Metalowa
Zasadnicza Szkoła OdzieżowaZasadnicza Szkoła RolniczaSzkoła Przysposobienia Zawodowego
Zespoły Szkół i inne
Uniwersytet PowszechnyZespół Szkół PonadgimnazjalnychZespół Szkół nr 2