FANDOM

Artykuł może być nieaktualny. Najnowszej wersji szukaj na stronie:

www.jezowe24.pl

Zapraszamy na nową stronę.
1e53616f0b

Mateusz Święcicki (ur. 1987) – najmłodszy w Polsce telewizyjny komentator sportowy, pracownik stacji telewizyjnej Orange Sport oraz Orange Sport News.

Po ukończeniu szkoły podstawowej i gimnazjum podjął naukę w liceum ogólnokształcącym w Jeżowem, które ukończył w 2006 roku. Obecnie jest studentem V roku dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

88ade9e029

M. Święcicki

Jako uczeń LO w Jeżowem był redaktorem naczelnym gazetki „Post Scriptum”, zdobywczyni „Pałuckiego Pióra 2005” w Wągrowcu dla najlepszej gazetki ponadgimnazjalnej w Polsce. Zwyciężył w Konkursie Akademickim o Indeks im. Biskupa Jana Chrapka. Na początku studiów zastępca redaktora naczelnego sportowej strony internetowej ValenciaNet, komentator radia internetowego iGolFm i redaktor tygodnika „Piłka Nożna”. Od II roku studiów współpracownik Canal + Sport, zaś przed III rokiem studiów komentator i redaktor sportowy nowej stacji telewizyjnej Orange Sport. 20 września 2008 roku, tuż przed III rokiem studiów, relacją z meczu PGE Bełchatów – Lechia Gdańsk zadebiutował jako komentator ligi polskiej, relacjonuje także ligę francuską, portugalską, ma za sobą relacje ze spotkań międzynarodowych. Prowadzi program „Ekstraklasa raport”, telewizyjne gale sportowe podsumowujące sezon ligowy i ma udział w realizacji wielu programów swojej stacji.